Na Trang dag 18

24 april 2014 - Nha Trang, Vietnam

Ook vandaag gingen we weer om 8 uur van huis, uitslapen is er deze vakantie niet echt bij :-) Vandaag gingen we op pad naar Na Trang. Ik zag er niet echt naar uit, omdat ik gehoord had, dat hier veel Russen zouden zitten. De chauffeur ging voortvarend van start en had er aardig de vaart in, dit beloofde wat. Op een gegeven moment stopte we bij een strand, dit bleek het Dai Lanh beach. Waarom we hier stopte was niet echt duidelijk, er stond 1 of ander resort in aanbouw  en voor de rest niets. We hebben maar wat foto's genomen en rond gelopen en weer in de auto gestapt. Achteraf denk ik dat het de bedoeling was dat we hier gingen lunchen, echter onze chauffeur doet niet aan lunchen. Voor hem is dit alles nieuw volgens ons en weet hij nog niet zo goed hoe hij het allemaal moet aanpakken. Uiteindelijk kwamen we om half 2 in Na Trang, dit was echt al een badplaats met veel hoge gebouwen en veel Russische invloeden, qua teksten en dergelijke. Vanmiddag hadden we tot onze verrassing weer een gids, die ons op wachtte bij het hotel In de papieren stond dat we pas in de afternoon op pad zouden gaan. Maar hij stond al klaar met handdoeken zodat we op de boot konden en of we wilden snorkelen en wij euhhhhh we moeten eerst lunchen en hij weer ooooo Nou wij ons snel omgekleed, zijn we naar een bakkertje gereden en spullen gekocht, nog nooit zo goedkoop, maar dit waren locale tarieven ipv toeristen tarieven. Daarna op de boot om naar een eiland te varen waar een aquarium opgebouwd is, stelde niet veel voor, maar wel leuk Ook hier waren wij 1 van de weinige. Het is nu echt low season, het begint allemaal in de zomer. Daarna gingen we weer naar een ander eiland om te zwemmen/snorkelen maar dat hoefde van ons niet Daarna naar een floating fish village. Leuk, echter hadden we dit al in Thailand gezien. Maar we hadden een super leuke gids, dus op de boot over van alles en nog wat kunnen kletsen, super leuk. 'S Avonds bij Lantern wezen eten, echt super lekker, gelukkig hadden we gereserveerd, want het was heel druk. Daarna lekker naar ons kamertje even chillen, op naar de volgende dag.