Sidney dag 25

2 december 2010 - Sydney, Australië

IT'S A MIRACLE, THE SKY IS BLUE AND THE SUN IS SHINING !!!!! We zij zo blij blij blij, want de zon is er weer bij. eerst een beetje uitgeslapen en na een heerlijk ontbijtje bij Starbucks hebben we een kaartje gekocht voor de hop on hop off bus. We zijn de eerste ronde er gewoon niet vanaf gehopt, à) het was prechtig weer, dus heerlijk in het zonnetje en b) er was genoeg te zien. Na 1 rondje eerst even gegeten en onze fototoestellen weer opgeladen, met al die foto's zijn die zo leeg hi hi hi, daarna zouden we nog een rondje doen en zijn we uitgestapt bij Darling Harbour. Daar heerlijk rond gelopen en gezeten met het zonnetje. Toen nog naar Circular Quay. Daar nog wat foto's geschoten van het Opera house. De hop on reed niet meer dus we moesten terug lopen naar het hotel. Door de bus lijkt het centrum mega groot, maar alles is minder waar. Dit komt door de route van de bus, want alles is heel goed te belopen, zeker als het weer zo lekker is. Vandaag weer Thais gegeten. We waren op zoek naar een andere Thai maar onderweg kwamen we deze tegen. Niet zo trendy als gister, maar zeker niet minder lekker, het was een soort Thaise snackbar. Al met al een HEERLIJKE DAG in Sidney en met een heerlijk ZONNETJE. Ik hoop dat het weer zo blijft, dat zou heel fijn zijn na al die regen, niet alleen voor ons maar ook voor de boeren ;-))

1. Sven:
    3 december 2010
    Gelukkig, het zonnetje weer erbij. Dat doet een mens goed!!! Hadden we hier maar iets dergelijks ....sneeuw,sneeuw,sneeuw maar gelukkig geen ijzige wind meer!! Tot gauw, Diny