Sidney Dag 26

3 december 2010 - Sydney, Australië

Vandaag een beetje vroeg opgestaan want ons hop on hop off kaartje was nog geldig. We wilden vandaag de Bondi Tour doen. Deze Tour gaat naar Bondi beach en dergelijke. En het weer was PRACHTIG. Dus lekker effies naar het strand. Daarna zijn we naar de The Rocks gelopen, daar een beetje gekeken en gegeten en toen naar het Custom house bij Circular Quay. Daar zou namelijk een free Tour beginnen van Peek tours. We hadden heel veel positieve berichten gelezen op Trip advisor over deze Tour. De Tour was dan ook heel leuk. We hebben bijna 2,5 uur rondgewandeld in Sydney en Greg our buide, vertelde echt ontzettend veel over Sidney, super leuk. Echt een aanrader !!! Hij liet dingen zien die je anders nooit ziet en hij gaf allerlei tips.Gaaf was ook al die vleermuizen die in de boom hingen in de botanic garden. De Tour heb ik op mijn slippertjes gelopen dus na die Tour kon ik niet meer. Daarbij waren we allebei ook best verbrand in ons gezicht, ik lijk wel een zon tomaatje. We zijn even terug gegaan naar het hotel, want onze voetjes wilden niet meer. Alleen voor het eten zijn we nog naar buiten gegaan. Het is hier nu vrijdagavond, dus het is heel druk in de stad. We blijven ons verbazen hoeveel Aziaten hier lopen. Als je niet weet dat je in Sidney loopt kun je je zo vergissen. Ook is hier iedereen savonds mega gedressed. Nu zijn er ook overal al kerstfeestjes dus misschien komt het daardoor, maar het valt wel op. Morgen ons laatste dagje, toch wel heel snel gegaan die 4 weken.

1. Joki:
    4 december 2010
    Veel plezier nog you guys, laatste dagje!
    Vreemd he, zoveel zon met kerst. Maar dat is daar. Hier sneeuwt het onafgebroken, er ligt een dikke laag sneeuw. Berg je slippers maar op! ;-)
  2. Linda:
    5 december 2010
    Ha Birgit,

Wat een mooie avonturen allemaal :-) wel weinig foto's maar die krijg ik vast nog wel te zien.

Zal wel enorm wennen zijn weer in het koude NL,

Tot morgen Groet!!
  3. Iris: