Sapa dag 6

12 april 2014 - Sapa, Vietnam

Na heerlijk te hebben geslapen, gelukkig, werden we smorgens opgehaald voor nog een trekking naar Cat Cat, dit was een easy trekking, gelukkig want mij beide benen weigeren dienst, mijn kuiten zijn helemaal hard en heel pijnlijk, heb ook een blauwe teen en mijn kleine teentje doet ook heel zeer, desondanks toch nog gelopen, je wilt het natuurlijk niet missen. De tocht naar Cat Cat ging bijna alleen maar naar beneden met trappen, dit was wel heel druk met toeristen in tegenstelling tot de andere 2 dagen, maar ondanks dat toch heel leuk om te zien. We hebben een hoop lol met onze gids (Ngoc), hij liet ons ook heel veel zien. En dan al die Vietnamese mensen meesten in hun eigen klederdracht, we bleven plaatjes schieten, het is allemaal prachtig. En nogmaals de omgeving, wauw wauw wauw, te mooi gewoon, dat krijg je nooit goed op de foto. Smiddags hadden we nog tijd voor ons zelf, dus nog even in de stad gelopen en tijdig nog gedineerd want om half 5 werden we opgehaald voor de autorit naar Loa cai, waar we weer op de trein werden gezet. De trein ging dit keer vroeger, hierdoor zouden we nu om 5 uur smorgens à ankomen in Hanoi. Dit keer kwamen onze roommates uit Bangkok Thailand, we hebben een hoop lol met hun gehad, lekker gekletst daarna gaan slapen, was een uur of half 10, ook dit keer geen oog dicht gedaan, vreselijk weer een nacht niet geslapen. Maar het was het waard, de hele trip naar SAPA, was in 1 woord GEWELDIG, hadden we zeker niet willen missen, blij dat we dit erbij hadden geregeld......