Sapa dag 5

11 april 2014 - Sapa, Vietnam

Voordat we vertrokken eerst een lekkere banana pancake. Rob had inmiddels een New Best Friend, het jongste zoontje van de family van een jaar of 2 Ook had hij een pannekoekje gekregen van zijn vader ipv rijst.Komt dat mannetje opeens met zijn pannekoekje aangelopen en ging naast Rob zitten. Rob moest zijn pannekoekje oprollen en snijden, ed. Als je het had gezien, zo aandoenlijk, onvergetelijk Daarna weer op pad, ik was kapot en stijf, gelukkig minder kilometers, maar de gids had niet verteld wat voor kilometers. O my god, heuvel op, heuvel af, en dan geen geasfalteerde paden, echt too much. Kreeg ook hulp van een lokaal vrouwtje ook al wilde ik dit niet En ook onze gids, de berggeit heeft mij ook een handje geholpen, echt respect voor Rob, die heeft het all by himself gedaan. De trekking door bamboo forrest was echt te gek, maar zwaar. Tegen de vrouwtjes die ons steeds vroegen waar wij vandaan kwamen, zei Rob steeds from THE moon , die vrouwtjes helemaal in een deuk. Op een gegeven moment kwamen we andere vrouwtjes tegen en dan wezen ze naar rob, he is from the moon oftewel mister balloon from the moon. Uur of 3 werden we naar het hotel gebracht, prachtig hotel, daar even een uurtje geslapen en toen door Sapa stad gelopen. Het was inmiddels weer heel mistig Savonds lekker gegeten en daarna was er nog een ander festival op t plein. Daarna eindelijk heerlijk geslapen, was wel nodig