Hanoi dag 7

13 april 2014 - Hanoi, Vietnam

Om 5 uur smorgens aangekomen in Hanoi, gauw een taxi gezocht om ons weer naar het hotel te brengen, daar aangekomen konden we niet op onze kamer, we hadden geen early inchecking (niet aan gedacht), zaten we daar in een de lobby op een keiharde houten bank, tik tak tik tak, wat gaat de tijd dan langzaam zeker als je zo moe bent. We zijn nog ergens koffie gaan drinken om zo onze ogen open te houden, om een uur of 9 mochten we onze kamer in, dankzij de manager van het hotel officieel is het pas 2 uur. we hebben nu een zeer goede kamer, lekker hoog van het geluid weg. We hebben eerst uren geslapen, daarna even gelunched en weer geslapen. We hadden nog niets van onze touroperator gehoord, ook weer dankzij de manager hebben we eindelijk om 5 uur iemand gesproken. Hij zou om half 7 langskomen, wij dachten om onze papieren te brengen, echter werden we opgehaald voor een diner ergens in de stad. nou dat was heel leuk, lekker Vietnamees. Daarna hebben we ons laten afzetten bij de night market, de grootst ever gezien door ons, echt abnormaal kwam geen eind aan en druk, jeetje Daarna lekker ons mandje ingegaan want morgen worden we opgehaald voor onze citytour

1. Joki:
    14 april 2014
    Jeetje, wat een belevenissen weer! Wel een reis 'of a lifetime' als ik het zo lees en dan hebben jullie nog wat weekjes te gaan. Ben benieuwd naar de foto's. En autch... je kuiten! Kan me helemaal voorstellen dat het wel een beetje een aanslag op je lichaam is, dat trekken, berg-op en niet zoveel slaap. Ach, dat trekt allemaal wel bij. Groetjes aan mr Balloon from te Moon! Dikke kus.
  2. Diny:
    Goed dat jullie NU deze reis maken...over een paar jaar zou je het niet meer kunnen;0)
    Geniet er nog maar van alle belevenissen....slapen komt thuis wel weer!