Magnetic island - Hamilton island dag 12

20 november 2010

Vandaag weer van het island af, op weg naar naar Hamilton Island. Eerst met de Ferry, gelukkig was het droog, maar wel heeeeel bewolkt. We moesten 300 km rijden, de wegen zijn echt heel goed en het landchap werkelijk prachtig, elke keer weer anders. Vandaag heb ik gereden, best vreemd zo links van de weg, maar het ging best goed. Onderweg weer flooding tegen gekomen ivm de vele regen, dat vond ik wel eng, zo door het water (we zullen dit nog meer gaan tegen komen ivm de vele regen) We kwamen op tijd bij de Ferry dat is telkens toch weer spannend. De tocht naar het eiland was extreemly winderig, ik vloog bijna van het dek. Ook allemaal donkere wolken, dat was wel heel jammer, want anders is het hier adembenemend mooi, maar met die donkere wolken valt dat allemaal in het niets. Ons appartement is wederom enorm groot, net een huis, met uitzicht over de zee, echt heel mooi. Ook heel grappig is dat het belangrijkste voertuig hier golfbuggy's zijn, 1 chaos met van die buggy's hi hi. We zijn nog even het dorpje ingelopen, maar alles was al dicht, hier in Aussie gaat alles vroeg dicht. Dus dan maar even borreltje gedronken in de haven, na 2 wijntjes waren we al helemaal koekkoek, hahahaha dat reizen is ook best vermoeid, daarna nog wat gegeten en toen naar ons appartement chillen. We konden nog niets boeken voor morgen want alles was dicht en de golfbuggy's waren pas morgenmiddag evt available.

1. Ilona Eveleens:
    21 november 2010
    Tja El Nino en La Nina...vreemde fenomenen. Moed er in houden. Je moet maar zo denken dat de Australiers harstikke blij zijn met zo'n bui.