Magnetic Island

20 november 2010

We zijn weer online, de rest heb ik wel getypt maar we krijgen het er niet in gekopieerd. Vandaag dus op Magnetic Island, we hebben besloten een Moke te huren. Dit is een soort mini maar dan helemaal open, net een brommer op 4 wielen. Hiermee hebben we het island rondgereden voor zover het kon. Je mag met deze dingen niet off road en sommige wegen waren onbegaanbaar door regenval. Het eiland is echt prachtig. We wilden aan het eind van het eiland een track lopen naar een prachtige beach, echter er stond allemaal water, dus we waren bang dat we bij terugkomst niet meer terug zouden kunnen ivm vloed, dus maar niet gedaan, wel jammer. Bij Arcadia hebben we 2x lekker zitten chillen, vandaar uit kon je naar de rotsen waar je wilde Walibi's kon spotten, heel schattig. Er was er ook 1 ziek dat was heel zielig, die worden direct verstoten. Daarna zijn we naar Het Fort gegaan, dat zijn remains van de 2e wereld oorlog, dit was een track van 1,5 uur, maar het was het waard want onderweg hebben we koala's in het wild gespot, zo lief. Savonds wilde we met de Moke ergens gaan uiteten, maar het regende heel hard en heel heftig onweer en omdat de ruitenwissers niet werkte hebben we mission abort gedaan. Snel naar de supermarkt want die ging dicht, dus snel een brood gehaald en nutella, romantisch hè. De vrouw in de supermarkt was toevallig Nederlands, dus nog even mee zitten kletsen en daarna luxe dineren ha ha ha in ons 5 sterren apartement.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade