Cairns - Townsville

20 november 2010

Cairns - townsville

Vandaag de auto ophalen, we waren al laat en moesten met een taxi naar het autoverhuur bedrijf, daar aangekomen stonden we bij de verkeerde. Alles in onze papieren of voucher wees ons er niet op dat we verkeerd zaten. Dus eerst moesten we wachten dat dit open ging om te horen dat we fout zaten, het was inmiddels 10 uur, toen weer op een taxi wachten om terug te gaan naar de stad, echt balen. Nadat we de auto hadden nog even naar het winkelcentrum want we hebben problemen met online gaan. Robert had 3 gb gekocht en dat was na 15 minuten gebruik op, dat kan natuurlijk niet. Maar de service om ons te helpen was crap dus zijn we maar gegaan, we moesten nog een heel eind rijden. Links rijden ging Robert heel goed af, De ruitenwissers werden goed gebruikt, want ook die knoppen zitten omgedraaid. We moesten wel echt doorgassen en hadden dus geen tijd voor uitstapjes. Ook was er veel onderhoud aan de Bruce Highway, dus we hadden veel vertraging door road work. Om half 5 kwamen we aan in Townville voor onze Ferry naar Magnetic Islands. Op de boot kwamen we een nederlandse jongen tegen, dus allerlei dingen gevraagd, want hij woonde hier. Eenmaal op het eiland, lag ons 5 sterren complex naast de haven. We hebben een appartement met uitzicht op de haven. We schaamde ons een beetje hier naar binnen te gaan , ha ha ha . Savonds was er niet veel te doen, dus wat boodschappen gedaan en in het appartement gegeten en de rest van de avond een beetje lekker gerelaxed.