Hoi An dag 16

22 april 2014 - Hoi An, Vietnam

Vandaag wilde we uitslapen, maar we waren toch vroeg wakker, wat wil je als je al 3 weken om kwart voor 7 op staat whahaha Dus op naar het ontbijt, we wilden lekker uitgebreid ontbijten in ons leuke resort Ving Hung, echter het liep anders De vrouw naast ons vroeg allerlei vragen over Hanoi en ik maar dingen vertellen over Hoi An. Nee zegt ze Hanoi, ik toen allerlei dingen vertellen over Hue en Rob euhhhhhhhh. Ik was echt de kluts kwijt van al die indrukken en ik was natuurlijk net wakker.Hierdoor kwamen we ook in gesprek met een ander Nederland stel, omdat wij de eerste Nederlanders waren die ze tegen kwamen, dat gold voor ons hetzelfde. Dus veel geklets en achteraf weinig genoten van het eten. In de ochtend hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar het strand gefietst wat 5 km verderop was. Hier even lekker gelegen, niet gezwommen, maar wel met de voetjes in de zee, want zo vaak ben je niet bij de Chinese zee (als ik het goed zeg). Na 2 uurtjes weer terug naar het centrum voor de heerlijke koffie van Mia, echt genieten. Daarna met de fiets door het oude centrum om foto's te maken, morgen vertrekken we tenslotte.We wilde om 4 uur terug zijn , want bij het hotel hadden ze een local market, dit betekent dat het hotel allemaal kleine Vietnamese hapjes maakte in de tuin en dat iedereen dit mocht proberen, nou dat was smikkelen, wat een feestje en wat leuk van het hotel. Zoals ik al eerder zei het is echt een leuk hotel Net kwam housekeeping langs met een extra handdoek, met koekjes een een briefje Goodnight, waarschijnlijk omdat dit onze laatste nacht is. We hebben gegeten bij Miss Ly, we moesten reserveren want het is nogal populair. Nou we begrijpen wel waarom , het eten was overheerlijk. Het was iets duurder dan normaal en dat betekent niet altijd lekkerder, nou gelukkig in dit geval wel Al met al was Hoi An een Great place to be, heel relaxed

1. Joki:
    23 april 2014
    Zo... ben weer helemaal bij-gelezen! Petje af voor de organisatie vooraf zeg. Je moet ook maar weten wat de moeite waard is en of het logistiek allemaal te behappen is. Ik had wel gedacht - toch - dat er meer Nederlanders zouden zijn maar misschien kiezen zij voor de meer geijkte plekken? Cool zeg, de grot die je beschrijft. Lijkt de keuken op de Chinese keuken of stel ik nu een gekke vraag? Veel plezier nog you too en vergeet niet zo nu en dan ff heerlijk te chillen ;-) Liefs.