Hanoi dag 3

9 april 2014 - Hanoi, Vietnam

Vandaag lekker uitgeslapen, maar we moesten helaas wel uitchecken, dus de koffer al goed inpakken ivm de nachttrein en de trekking de volgende dag, De rest van de dag door de stad gelopen, het viel ons op dat het heeeel erg druk was, echt niet normaal. Wat bleek het was een publieke feestdag, dus bijna iedereen was vrij, nou dat hebben we geweten. Er wonen 8 miljoen mensen in Hanoi en bijna  iedereen heeft een scooter/brommer, nou vul maar in hoe druk het was en dan die smog, brrrrrr Om 7 uur werden we opgehaald voor onze trip naar Sapa met de nachttrein  Whahaha wat een ervaring. We hadden 2 ik denk Vietnamese roommates, zeiden niets en lagen al snel op bed, gezellig dus, NOT, maar goed. Na een uur of zo zijn wij ook gaan liggen op die plank wat zij bedden noemen. En dan het geschommel en herrie wat van die trein kwam, o my god, heb dan ook echt niet geslapen. Had ook de hele dag al last van een rommelende buik, niet echt handig in de trein en bij de trekking Dat wordt dus een hele zware dag, zonder nachtrust