Coffs harbour - Hunter valley

28 november 2010

Vandaag niet al te vroeg weggegaan, maar we hadden wel 6 uur rijden voor de boeg. Eerst even bij Mac Cafe gestopt, dat is echt een uitvinding (Starbucks eat hour heart out) heerlijeke koffie en dan kun je ook nog wat smikkelen. We hebben er tijdens onze vakantie al veel gebruik, van gemaakt omdat de meeste overnachtingen zonder ontbijt zijn. We hebben geluncht in Port Macquirie. Wat een leuk stadje is dat, ze hadden ons beter hier in kunnen zetten gisteravond, maar ja. Een leuk stadje dus en daarna plankgas naar Hunter Valley. De TomTom neemt altijd de korste weg dat is vaak ook de spannenste weg. We gingen echt over wegen met de meest prachtige landschappen. Op een gegeven moment kwamen we aan bij een brug, waarvan we gewoon niet wisten of we er overheen konden, zo smal, maar wel lachen. De rit naar het wijngebied was echt de moeite waard. We overnachten in Hunter Valley resort, zij brouwen hun eigen bier en wijn. Morgenochtend krijgen we een Tour dat is wel leuk. Wel een beetje raar is dat hun eigen wijn voor verkoop heel duur is, dat snap ik niet? We zijn nog even een rondje gereden en het zit hier vol met vineyards (wijngaarden) dus morgen willen we er nog wel 1 of 2 bezoeken, we willen ieder geval langs bij Lindemans.