Byron bay - Coffs harbour

28 november 2010 - Hunter Valley, Australië

Vandaag ook een beetje relaxed opgestaan en toen naar Coffs harbour gereden. Ik heb ook een groot deel gereden (best een beetje bergachtig) Onderweg kwamen we onze eerste (dode) slang tegen, arm beest. Het resort lag aan de Paific Highway we reden er bijna voorbij. Het lag aan het strand, dat was mooi, maar het gebouw wat niet veel aan. Van binnen was Het okee, maar van buiten een beetje saai. Kregen we ook een kamer bij een of ander installatie dus om een andere kamer gevraagd. Daarna naar centrum van Coffs harbour gereden, na ja centrum wil ik het niet noemen en alles was al dicht en dat op zaterdag. Alles is in australië trouwens vroeg dicht. We zijn dus maar naar de haven gegaan en een hele lang golfbreker op gelopen dat was wel cool, daarna nog de pier bekeken en dat waren de hoogtepunten van coffs harbour. Geen aanrader dus. Savonds hebben we bij toeval wel een heerlijke Thai gevonden, dus dat was heerlijk smullen.