Kings Canyon dag 8

20 november 2010

Kings Canyon

Heerlijk geslapen, helaas weer te kort, want nu moesten we om 5 uur op, om zo zo vroeg mogelijk bij de Kings Canyon te zijn, hoe later je gaat des te hoger de temperatuur. Dankzij alle regen en wolken hebben wij al 3 dagen geluk, de temperatuur was maar rond de 30 graden, goed te doen dus. Deze track liep langs de rand van de canyon, om daar te komen moesten we 100 meter omhoog klimmen, klinkt weinig maar het was mega steil, maar eenmaal boven was het het meer dan waard. De track zelf was geweldig, we liepen langs Eden en de Lost city, echt top. Na de wandeling kregen we weer een heerlijke lunch en daarna zouden we weer naar huis. Omdat 2 van onze groep nog 1 dag langer zouden gaan, zouden we via een off road naar huis rijden, echter de hevige regen gooide roet in het eten. We hebben wel een stukje geprobeerd, maar het was echt onverantwoord, dus zijn we omgekeerd, als je vast komt te zitten ben je verder van huis. Er had al een keer een groep vast gezeten tot 1 uur snachts. Hierdoor moesten we dezelfde weg weer teurg als dat we gekomen waren, dat was echt balen, maar ja, safety boven alles. Savonds zijn we nog met een aantal van onze groep wezen eten in de stad en daarna nog naar de bekende Bojangles bar.

1. Diana:
    25 november 2010
    Hoi Robert en Birgitta

Jullie hebben al wel heel veel gedaan en gezien, ben benieuwd naar de foto's. Wel balen dat jullie zulk slecht weer hebben. Momenteel hagelt t hier en ze verwachten nog meer rottigheid.
    Morgen 9.30 uur zit ik in het vliegtuig op naar de warmte (curacao) momenteel hebben ze daar ook veel regen, maar wordt beter

Nog een hele fijne tijd en ga door met stukjes schrijven is leuk jullie zo te volgen.

diaan