Fraser island dag 16

27 november 2010

Vandaag hebben we een Tour geboekt, we moesten jawel om 8 uur ons melden. Ondanks de vakantie moeten we toch maar weer steeds op, gaaaaaap. We gingen met een grote groep in een 4w bus. Omdat Fraser island een mega groot zandeiland is, was het mega bobbelen, want er zijn geen gewone wegen. Eerst hebben we een wandeling gemaakt door het regenwoud, van 1,5 km, je ziet we zijn best fantiek deze vakantie. Het was een prachtige wandeling. Daarna hebben we gezwommen in Lake McKenzie, dit is een prachtig meer met zand zo wit net zoals in Whithaven in de Whitsundays. Ons geluk want die hadden we door het noodweer gemist. Na de lunch zijn we gaan rijden over de snelweg van het eiland, het strand, dit is 75miles lang, hier rijden alleen maar auto's Niemand kan daar in de zee, het is veel te wild en zit vol met haaien. Er landen op die snelweg ook allemaal kleine vliegtuigjes. Je kon er ook met zo'n vliegtuigje mee, prijs viel mee, het is een wonder, maar gezien de harde wind, hebben we het toch maar niet gedaan. Daarna zijn we naar Coloursands en het Shipwreck gegaan. Hierna zijn we dwars over het eiland weer terug gegaan, hobbel de bobbel, al je wervels zitten weer op zijn plek. Na de Tour sunset gekeken op het strand, was echt heel mooi en mooi weer, yeahhhh. Na het eten hebben we lekker op de kamer gechild, morgen weer vroeg op ivm de Ferry (gelukkig de laatste keer)