Hongkong

7 november 2010 - Hongkong International Airport, China

Na een zeer goed vlucht om 7 uur aangekomen in Hongkong, dat is 1 uur 's nachts jullie tijd We mochten de kamer nog niet in, dus direct Hongkong in gegaan.Daar sta je dan om 8 uur s morgens Alles dicht en het is zondag Prachtig park bezocht en daarna langs de winkels geslenterd die waren inmiddels open Het is nu kwart over een, we zijn gesloopt en maken onze tijd vol bij Burger King Ik kan geen stap meer verzetten, we moeten SLAPEN!!!!! Eerst een tukkie doen en dan weer de hort op, wordt vervolgd

1. Sven:
    7 november 2010
    Hoi daar,
    Wil Rob even laten weten dat zijn opgestuurde CD (je krijgt nog 88 eurocent van me) heeft gewerkt. Kon er al snel in maar moest toen nog wel een heleboel drivers laden om de externe harddisk te laten werken.

Nogmaals hartelijk dank. Dit wilde ik je niet onthouden.

Have Fun!

gr. Sven
  2. Ma:
    7 november 2010
    Wij zijn erg blij dat de vlucht zo goed verlopen is. Heb het hotel al op internet opgezocht. Kan me voorstellen, dat jullie vanaf de 29ste verdieping een prachtig uitzicht hebben. Het hotel ziet er op de plaatjes heel erg goed uit. Wat gaan jullie doen als jullie een beetje uitgerust zijn? Ga zo even kijken in welk park jullie gewandeld hebben, heb een goede kaart van Hongkong op het Internet gevonden. Wij blijven jullie op de voet volgen, is heel erg leuk. liefs Pa en Ma
  3. Diana:
    8 november 2010
    Mogge R & B
    Je bent al lekker op dreef met je reisblog...De 1e vlucht zit erop en hoe vinden jullie HK....veel te zien??
    Wanneer vliegen jullie naar australie. We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen, dan kunnen we jullie een beetje volgen.
    Super leuke tijd met elkaar. Groetjes diana en sjaak
  4. Joki:
    8 november 2010
    Hee wat leuk alvast iets te lezen op je blog. Heel druk zeker in HongKong? Dat is wat ik me er bij voorstel iig. Maar in een park vind je wel rust lijkt me. Was de vlucht goed? En is het slapen nog gelukt? Veel succes met die jetlag en uiteraard heel veel plezier saampies! Blog ze en pas goed op jezelf allbei!!
    xx
  5. Ilona Eveleens:
    10 november 2010
    Dat klinkt allemaal mooi. En ik vind het vooral geweldig dat je ondanks moeiheid ook nog wat schrijft. Goed begin. Veel plezier op de volgende etappe.