Hongkong dag 2

10 november 2010

Vandaag vroeg op pad. Vandaag zoudén we Hong kong Island bezoeken. Echter eerst op zoek naar een Starbuck voor een ontbijt en koffie. Daarna op pad naar de langste escalator ter wereld. Geweldig kwam geen eind aan. Eerst konden we ze niet vinden, uiteindelijk hebben we 3 x op dat ding gestaan. We hebben alle bezienswaardigheden van Hongkong gezien, ladderstreet, de Mon ta tempel etc. Het leukste was The Peak. We gingen met een trammetje om hoog, super steil. Boven aangekomen was het uitzicht super. sAvonds lekker aan de cocktails gezeten in Soho, Happy Hour, een cocktail kost dan 3 euro, vooral de Japanese mule smaakte goed. daarna nog bij een Italiaan wezen eten. De avond afgesloten in Kowloon, daar was nog een nightmarket, maar eerst hebben we onze vluchten geboekt op de computer van het Sheraton, niet ons hotel ha ha Iemand had de computer niet goed afgesloten, ons geluk want we waren het vergeten. Morgen vroeg op voor onze vlucht naar Brisbane

1. Joki:
    12 november 2010
    hee hoi, leuk weer om te lezen. Jullie nemen het er goed van om alles te bekijken! Wat is eigenlijk een escalator? Een lift?
    Ik hoor het wel als je weer thuis bent. Which is overigens nog lang niet want je bent pas een week weg. En dan al zoveel gezien!!
    xx