Hamilton island - Yeppoon dag 14

21 november 2010 - Rockhampton, Australië

Vandaag vroeg op, echter we hadden uiteindelijk pas de Ferry om half 10. We hadden nog 6 uur rijden voor de boeg. Het weer zag er vandaag beter uit, gelukkig want ik zag echt op tegen de tocht met Ferry met dit weer. Ook tijdens het rijden leek het of het weer beter werd, maar alles was minder waar. We hebben heel veel regen gehad, een tijd leek het net of we in de wolken reden. Robert heeft het hele stuk gereden want ik vind het echt niks met al die regen en dan ook nog al die mega gaten in de weg. We zitten in een prachtig resort, met een Hugh zwembad, maar ja daar hebben we nu niet zo heel veel aan. Het resort was een toppertje geweest bij mooi weer. We zaten ook nog een eind uit het centrum, 11 km, dus voor het eten hebben we ook maar besloten hier te eten, want het weer was echt prut. We zijn ondanks het weer nog wel even rondgelopen door de tuin en naar het strand en toen kwamen we 2 kangeroes tegen, zo gewoon in het wild apart hoor. Ze zagen er een beetje verwilderd uit, maar ja voor hun is dit weer ook niet echt fijn. Ik denk voor geen 1 Australiër want dit weer klopt helemaal niet. De grond is ook allang verzadigd daardoor krijg je al die overstromingen. Wij vragen ons ook af hoe en wat met hun gewassen, verrotten die niet met al die regen ??? Hopen op beter weer morgen. Maar de voorspelingen zijn niet best. Er blijft maar een grote wolk voor de oost kust van Australie hangen, hebben wij weer, we hebben normaal gesproken nooit zo'n pech met het weer.

1. Ma:
    22 november 2010
    Wat sneu , al die regen. Als ik nou heel hard blaas (rook nog maar 3-4 sigaretjes), zou die wolk voor de oostkust dan verdwijnen? Ik doe mijn best
    liefs Ma